středa 26. března 2014

jsem zpět!

26.3
Moc se omloiuvám za nekativitu, ode dneška budu pilně každý den přidávat hlavně jídelák, občas svojí váhu a tak. Poslední doba bylo pro mě nejhorší, kdy byla. Přibrala jsem neuvěřitelný 20 kilo (asi za 2 měsíce!!!) a tak se snažím teď zhubnout pomocí : raw stravy

Uvidíme,jak to půjde, začínám asi na 85kg a doufám, že když jsem je tak rychle nabrala (přecpávání se čokoládou a tak), tak že je zase rychle shodím (do velkých prázdnin aspoň na těch 60!) :-))

Snídaně: Banán, grapefruit
Svačina: Jablko, banán
Oběd: Miska zeleniny (rajče, okurek, čínské zelí, brokolice)
Svačina: Modré hrozny, půlka oreo čokolády!!! čokoláda musí přestat!
Večeře: Miska zeleniny (rajče, okurek, čísnké zelí + zakápnté trochu 100%olivového oleje+ trochu rozinek)

Pití: voda, zelený čaj, káva s mlékem (s tou taky konec, nesmí se!)

Mějte se krásně hubeňourky:)))


já v létě:-))!

1 komentář:

  1. Pěkné rozhodnutí držím ti moc palce,aby se ti to povedlo;)
    moc pěkné tělo jsi měla:)

    OdpovědětVymazat