sobota 1. února 2014

1.2.2014

Nezvládám to!

Přežírám se pořád a pořád, proč!???
Stresu mám hrozně moc, už si i lidi kolem všimli, že jsem přibrala, co se taky divit za 14 dní 10 kilo? To snad není ani možný?

Dneska jsem se raději nevážila, ale včera jsem měla kolem 75kg, chci sakra zase 55kg nebo míň, včera jsem si prohlížela svoje fotky z letní dovoln 2012, páni, já byla taaak hubená (kolem 52kg), chci zase, ale místo toho? Jsem teď jedna velká tlustá bečka....


Už ani nechci chodit ven, nechci aby mě lidi viděli, jak vypadám, proto raději sedím doma a koukám na PLL, než abych šla někam na ples tancovat, achjo:(((

Nesnáším rok 2014, zatím leden byl můj nejhorší měsíc v životě a během něho jsem přibrala 10kilo!!

Za pár dní mám narozeniny, takhle to dál nejde, do léta budu zase hubená a krásná (a hlavně všemi opjevovaná a žádadná, jako dřív), chtěl mě nedávno jeden kluk, ale před týdnem mě viděl zase naživo a od té doby se neozval, super, asi se zabiju...nemám důvod žít, pa, hezký den!!!




2 komentáře:

  1. Moc mě mrzí jak se cítíš, ale uvidí bude i lépe!! Každý má někdy špatné období. Nikdo, ale opravdu nikdo nemá život bez jediné chybičky.
    Jinak návod inu mám :) Vypij teplou vodu se solí. Je to opravdu humus takže je lepší si zacpat při pití nos. Mě to tak jde lépe a pak už jen strčit prsty do krku a ohnout se. A takhle to zkouším několikrát. Zvednu se, strčím si prsty do krku a ohnu se. Mám je v krku dokud se mi nenavalí. Ze začátku mi to šlo hůře, ale ted už si ani nemusím dávat tu teplou vodu se solí, protože už mi to jde bez problému :)
    http://skinnynicol.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. to mi je líto,přeji,aby jsi byla na tom lépe ;)

    OdpovědětVymazat