neděle 16. února 2014

16.2

Máme teď týden prázdniny, tak se budu snažit psát blog hned ráno po snídani a v průběh nde kdyžtak doplňovat, řekla jsem si, že budu snídat (málo) a pak se co nejvíc omezovat, vyhovuje mi to tak...


Snídaně: kefírové mléko (200kcal)+jogurt bílý 150g (100kcal)+jablko (50kcal)+skořice → zamíchat
Svačina:---------------
Oběd: rýžové plátky (244kcal), eggchesse (50kcal)
Svačina:----------------
Večeře: acidofilní mléko (180kcal), sýr (200kcal) :-((

Pití: voda, karo s mlékem

Zatím  PŘÍJEM: kolem 1000kcal
VÝDEJ: posilovna (-1000kcal) procházka (-400kcal)

toho jídla by mohlo být méně, po posilovně jsem měla hlad  :-((



that is true ♥

3 komentáře:

  1. Krásny jedálničiek!!! Kiež by som si to aj ja vedel atak prepočítať na tie kcal ale akonáhle nieje na obale tá hodnota som bezradná ! Len tak ďalej. :) Inak krásne foto !!! Inšpirácia ako lusk!

    OdpovědětVymazat
  2. hezky jsi si to užila a máš skvělý výdej,ještě větší než příjem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Setkání s klučinou jo? :P Tak to mi musíš potom napsat jak to dopadlo. Jasné? :D :3
    Jinak moc pěkný jídelníček. rozhodně o hodně lepší jak ten můj. Děs...poslední době mám nějaké žravé dny. Hlavně ted kdy mám menzes to je hrůza :D !!
    www.skinnynicol.blog.cz

    OdpovědětVymazat