pondělí 13. ledna 2014

13.1

Dneska to docela šlo, držela jsem se, ale odpo jak jsem přišla domů, tak jsem to zae trochu přehnala, ale lepší jak včera a hlavně jsem měla dneska 1,5h trénink :-))

Snídaně: -----------------
Svačina: ----------------
Oběd (škola): vaječná omeleta, brambory
Svačina: miska cornflaků s mlékem, kus kakaového pohankového koláče (domácí), mango
Večeře: --------------

Pití: voda, 2x zelený čaj, 1x čaj štíhlá linie, káva se sojovým mlékem


Dneska to šlo všechno krásně ven (i ta hora žrádla ze včerejška) na Gutalax nedám dopustit, ale asi bych ho měla zase na chvíli omezit, abych ho nepoužívala až moc...

Nějaký ti inspirace♥:

ono to jde!!
to tričko, postavu chciiii!

1 komentář:

  1. Gutalax je nějaké projímadlo? Vůbec s tím nemám zkušennosti. Je to dobré? Jinak jídelníček máš pěkný. Tedy až na ten kakaový dort, ale já mám co říkat. Sice se necpu sladkým, ale zase více jím. Šikula si stejně!! :)))

    www.skinnynicol.blog.cz

    OdpovědětVymazat