neděle 5. ledna 2014

Já to zvládnu!

Ahoj holky,
založila jsem si tento blog protože hodlám být krásná, hubená a žádáná!! jak už je uvedeno v nadpisu a udělám pro to vše.
Po Vánocích se cítím, jako nejtlutší prase na světě ( a taky tomu tak je!), tak jsem budu přidávat svoje jídelníčky (ikdyž bych nejraději nejedla vůbec, co z toho mám!? jen jsem tlustá a hnusná).
Je mi 17 let, rozhodla jsem se každý den aspoň 20 minut běhat, 3x týdně tancuju, 1x týdně zumba a 1x týden taneční (jo, jsem v druháku).
Ráda sleduju vaše blogy, doufám, že se budeme vzájemně podporovat.

Začáteční váha asi 65kg!!! (nevím jistě, rozbila se bám váha), výška 173cm.
Vysněná váha alespoň 55kg, jestli míň budu jenom ráda (ach!! těch krásných 50kilo)...to půjde.

Dneska zatím:

snídaně: malé jabko, grapefruit, zelený čaj
svačina: káva s mlékem

ráno jsem měla děsnej hlad, ale potom to kafe mě zachránilo...dneska jsem doma s mamkou, tak budu muset sníst něco na oběd...ale já si dám jenom trošku a nějak to zakecám, že je mi blbě nebo tak něco.

jinak jsem si v pátek koupila gutalax a moc pěkně funguje, včera jsme byli na návštěvě u tety, snědla jsem 2 listový cosi plněné uzeným (bleee!) a asi 10kousků cukoví!! ale dneska už je to venku :-)


miluju victoria secret!! ach


ty ruce!!! krása

Bučková je úžasná!

Zatím pa, já se zase brzy ozvu :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat