pátek 17. ledna 2014

17.1

Dneska jsem byla celý den doma, jsem zase nemocná, jídlo docela dobrý, ale pos*ala jsem si svoji mléčnou dietu na večer, ještě něco zacvičím a udělám zený čaj, snad ta váha zítra nepůjde nad 70!!

Snídaně: 150g bílého jogurtu (104kca)
Svačina: 150g nízk.tvarohu (104kcal)
Oběd: 100g uzeného lososa (182kcal), 150g sýra!!(500kcal), 100g tvarohu (69kcal)
Svačina: 250g tvarohu (173kcal)
Večeře: zelenina, kyška (150kcal), mléčná krupice (215kcal)

Pití: voda, čaje, sojové mléko

dnes kolem 1496kcal, ale řekla bych, že víc :-(( oproti včerejším 600kcal, skoro 1000kcal nárust, zítra pojedu zase celej den jen mléko...

váha: 69,2kg (oproti včerejšku, 1,7kg dolů, takže zítra opět mléko, fakt to funguje!!)



That´s true :-((


7 komentářů:

  1. Náhodou moc pěkný jídelníček. Počkej až uvidíš můj :D hrůůůza jako. Celý den mléko? A netloustne se po mléku? Jako já ho sice piju, ale mam z toho strach no. Odepiš prosim na blog... :)
    Jinak na začátku jsem měla 56 kg. A děkuji moc ♥ :* dělá mi to radost.

    http://skinnynicol.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Aha :) páni 1,7 kg dole za den? :O to je skvělé :3

    OdpovědětVymazat
  3. Jinak děkuji moc tobě taky pěkný víkend :**

    OdpovědětVymazat
  4. Ráda spřátelím:) ..Pánii tak to asi taky vyzkouším a zejtra pojedu mlééko:D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zavist :] Taky bych chtela, aby mi ta vaha sla takhle rychle dolu :]
    Hele , ja ani nevim xD Proste to vydrzim, nedela mi to problemy... Ted jsem po peti dnech musela snist obed a mam desny krece... -__-"

    http://she-knows-my-name.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj,moc ráda spřátelím:)

    http://una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, to, co ti tu chci napsat, jsi už určitě mnohokrát četla, ale přeci jen ti to napíšu..! :-)

    Měla bys jíst tak, aby tvoje jídlo obsahovalo asi
    45g bílkovin
    100g sacharidů
    25g tuků
    28g vlákniny!!
    Mléční výrobky obsahují hodně bílkovin a ty jsou vhodné, ale mít celý den jen bílkoviny.
    Měla bys do sebe dostat i nějaké sacharidy, které pomáhají při tvorbě svalů a tudíž i hubnutí (připomínám, že čím víc máš svalů, tím vyšší je tvůj bazální metabolismus a tím rychleji spaluješ tuky i když nic neděláš!! šikovná věcička)
    Tuky, samozřejmě ty zdravé, jsou také potřeba pro správné pracování orgánů a vyživení tvého těla a co se vlákniny týče, tu bys také neměla vynechávat, funguje jako přírodní projímadlo, takže by ses nemusela tolik dávkovat Gutalaxem..
    Vlákninu obsahuje např. sušené ovoce, tak si ho zkus dát jako svačinu... :-)

    Krom toho, PIJ, PIJ a PIJ.
    Díky vylučování dostaneš z těla škodliviny a voda nemá žádné kalorie. Denně vypij minimálně 2 litry, budeš mít i lepší pleť.

    A to kilo za den, to jen tvé tělo v období menstruace zadržuje vodu, kterou jsi pravděpodobně zhubla, takže se neraduj.
    Sice jsi zhubla na váze, ale tuků máš stále stejně. Doporučuji hodně cvičit, mít pestrý jídelníček a PÍT!!
    Držím palce.. a ještě poslední rada, nevaž se každý den... zkus to radši každý týden jednou, výsledky pak budou více znát, protože tvá váha může skákat nahoru a dolů, podle toho, kolik jsi toho vypila a snědla (nemyslím tuky a kalorie, ale váhu jídla!) :-)

    OdpovědětVymazat