neděle 19. ledna 2014

rok 2014, zatím strašný začátek!!

Tak dneska necháme jídelníčkem být, od 4:30 jsem nemoha spát a tak jsem jedlajedla a jedla...prostě nuda!!! nesnáším to, vždcky když se nudím, tak jím, musím se to odnaučit, už se ze mě stává jedna velká koule :-((

Vánoce i Silvetstr byl v pohodě, sice žáný kila domů, ale ani NAHORU:) zato v novém roce se pořád jen přejídám (asi psychika) a už jsem přibrala 5kg navíc, nebaví mě to, mám chuť zkončit, prostě už nemám pro co žít...

STOP říkání, začnu od zítřka (tohle jsem si řekla za tento týden tak 4x!), teď už na všechno kašlu hlad/nehlad, energie/vyčerpání...prostě jíst nebudu, celý den jen mléko, jako ve čtvrtek a budu hubnout:-))
...kklidně si dám i cigaretu, jen abych nemusela jíst:)) → menší chutě

Školu i ty lidi v ní nesnáším, nejraději bych tam nechodila a vykašlala se na ni, však po výzu už zase chvíli oddych:))...

dnes celá pizza průměr32cm, da fuck?!! proč


2 komentáře:

  1. holka jedna:)! Musíš to vydržet, vždyť to děláš především pro sebe, a pro svůj dobrej pocit! :) Co je lepšího, než ta radost, že vážíš míň? :) ..Jdi za svým cílem, i když je ta cesta obtíížná, zdlouhavá a často ti někdo podkopává nohy! .. Zůstaň silná:)

    OdpovědětVymazat
  2. držím palce,a´t zvládneš svůj plán ;)

    OdpovědětVymazat