pátek 10. ledna 2014

Ku*va!

Ahoj,
tak jsem se těšila až vypadnu dneska ze školy, ale co se stalo? Dojdu domů, doma nikdo, tak jsem si to namířila k ledničce, proč?!!

Zjistila jsem, že když snídám, mám pak celý den větší hlad, takže na snídani kašlu (jojo, všude samí kecy, že se má snídat, ale mě to takhle vyhovuje, tečka!)

Snídaně: 250g nízk.tvarohu (170kcal) se lžičkou kakaa, banán, hrozny
Svačina: 100g kukučičných plátků (260kcal)
Oběd: ŽRANICE!!!! (např.:vánočka a chleba s máslem, jáhly, 2x!mléčná rýže, magnum, musli tyčinka, 2 clz bulky, sýr, šunka, lučina...radši nebudu dopisovat)
Svačina: ---------------------
Večeře: ---------------------


Pití: voda, zelený čaj, káva s mlékem

Vadí mi, jak se hezky držím a pak to zase pos*ru! Jsem fakt na nic, s tím co jsem teď snědla za jedno odpoledne, bych si vystačila tak na 1-2týdny, chápete to?!!! Jdu se asi zahrabat.
Za chvíli jdu vyvenčit psy, pojedu na trenál a pak si půjdu ještě zaběhat, snad mi trochu slehne, teď si připadám a cítím jak těhotná (moje řicho vypadá, jak jedem obr balón!)

Po procházce si dám 2 tabletky gutalaxu, nemůže to prostě ve mě zůstat to žrádlo!

Sport: 1,5h street dance (závodně), tak 30 minut běh1 1h venčení psů

Snad vám to jde líp))



Gutalax♥

2 komentáře:

  1. Moc mě mrzí, že si se přejedla. Jak jsem odpověděla níže. Každý se občas přejí. Musíš se ovládat no. Já s tím taky měla problémy, ale zvládla jsem to. A hodně mi pomáhá, když už dostanu opravdu na něco chut, pořád si opakovat v duchu slovo "Skinny". Protože si uvědomím, že chci být taková a nedám si to. Zkus to :) Možná to zní jako hloupost, ale mě to přeříkávání jednoho slůvka opravdu pomáhá.

    PS: Každý se občas přejí. Kolikrát já se přejedla, ale jak vidíš už jsem to dala zase dolů. Budu ti držet palce ať to zvládneš :) Jinak tu hrušku nevypiju celou za den. Řekla bych, že vypiju více vody než té hrušky. A výkyvy cukru v krvi nemám. Nemáš zaco :)

    www.skinnynicol.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tvůj vzor? Ani nevíš jak mě to těší :))) Určitě to zvládneš. Držím palce!!

    www.skinnynicol.blog.cz

    OdpovědětVymazat