středa 8. ledna 2014

8.1.2014

Dneska jsem doma a je to zase v prd************li!!
K doktorce jdu až odpo, ale od teď(11:30) si dávám hladovku až do zítřka, jsem totiž fakt prase.

Snídaně:1/2 ovesného domácího koláče (je zdravej, ale i tak, nemohla jsem přestat!!), grapefruit
Svačina: celozrnná houska (asi 120g), trochu másla! (do háje), asi 20g sýra
Oběd: pl clz žitného chleba s tvarohem (250g) a avokádem, zelenina
Svačina:----------------- (doufám)
Večeře:------------------ (doufám)

Pití: voda, zelený čaj




dneska se jde běhat!!!

3 komentáře:

  1. Spratelim moc rada xDD Taky musis kvuli tomu klukovi poradne zhubnout a snazit se z plnych sil? :) Ja tedy jo! xDD Jsem tlusta jak prase a takhle se na me leda tak podiva, kdyz mu budu prekazet ve vyhledu...
    Nemas to zase tak spatne! :] Ja mam ted v planu hladovku az do patka a sobotu snim jen trochu z obeda [ty bohuzel jist musim!! :(]

    http://she-knows-my-name.blog.cz/
    Ayame

    OdpovědětVymazat
  2. Spřátelím moc ráda :) už tě mám zapsanou.
    Fajn jídelníček :)) určitě dosáhneš svého cílu. Musíš se jen snažit a a za každou cenu se nevzdávat. Jinak děkuji moc :3

    OdpovědětVymazat
  3. Jo jinak to jsem ja Skinny Nicol :D musela jsem si založit e-mail na google. Máš to zamčené pro ostatní.

    OdpovědětVymazat