neděle 5. ledna 2014

První den

Zítra je škola, nic neumím, nic nezvládám, to bude děs!
Dneska jsem 2 hodiny odpoledne bruslila s kamarádkou, snad jsem nějaké ty kalorie po oběd vybruslila.

Snídaně: malé jablko, grapefruit
Svačina: káva s mlékem
Oběd: bulgur s hráškem a vajíčkem, 2 plátky madeland light
Svačina: káva s mlékem, asi 60g eidamu 30% (zase jsem se dojídala)
Večeře: 2 rajčata a 100g cherry rajčátek

Pití: voda, 2x zelený čaj

Myslím, že na začátek je to docela dobrý, sice bych nejraději jela o 3 sucharech denně a kafe/čaje (po kávě už nemám takovou chuť ani hlad), ale to by mě potom chytla žravka, znám se :-((
Postupně budu snižovat, ono to půjde.

Valím oběhanout aše blogy, vám to snad jde lépe, budu se inspirovat.
Jediné v čem je t škola OK, že mě tam nebude nikdo hlídat jestli jím a můžu jen tak sedět v lavici a nic nedělat:)) ale zároveň nemyslet na jídlo, juchůů.

PS: zvládněte ten zítřek a kašlete na to jídlo (fuj, jen samí kalorie), plavková sezona bude podle toho počasí za chvilku tady.

Větší prsa a je dokonalá

Selena Gomez a ta její postavička, žeru ji♥♥♥

Pár koleček "polystyrénu"+kousek sýra = skvělý oběd, který zasytí

Tak budu zítra vypadat:/

Žádné komentáře:

Okomentovat