sobota 18. ledna 2014

18.1

Ahojky,
dneska jsem chtěla zase celej den jen mléko, ale jeli jsme s babi a dědou na oběd a pak ještě na zmrzlinu (jsem blbá, ale co už se dá dělat!!)...takže dnešní jídelnček radši nepřidávat :-((

Řekla jsem si, že si budu psát jídelníčky na následující den, tím pádem nebudu nerózní co jíst, s tím mlékem to šlo totiž perfektně, věděla jsem co/kdy/kolik...zítra mám 3 hodiny taneční trénink, takže musím něco pojíst, jinak bych to neutancovala :-((

Vidím to:

Snídaně: 300g bílého joguru s banánem a trošku musli pro princezny (haha)
Svačina: coca-cola zero
Oběd: corny kokosová (možná ještě nějaký kus ovoce, nebo tak ěco)
Svačina: 250ml mléka (15:30)
Večeře: 250ml mléka (18:30)

jsem děsně na sladký, dokázala bych jíst celý den, ovoce, jogurt s vysokoprocentím kakaem...
zítra poreferuju, jak to dopadlo...zvládnu to a basta!!!

váha: 69,2kg → naštěstí nestoupla, ale ani neklesla, ale po dnešku se trochu bojím:(( snad se tam neukáže 70ka...


my problem:-((

4 komentáře:

  1. Same problem!... Nejspíš si taky začnu psát jídelníček den předem, vždycky mi to hodně pomohlo. :(

    OdpovědětVymazat
  2. Je lepší si to předepsat, to je pravda :) Pak si prostě řekni, že to dodržet musíš :) ¨Já si vždycky namaluju na ruku nějakej znáček, obrázek nebo něco. A vždycky, když mám něco sníst mimo plán, nebo mě chytají chutě, tak se na to podívám :) Často mi to pomáhá:) No holka drž se! :) Určitě to zvládneš:)

    OdpovědětVymazat
  3. děkuju holky, už se mě navaluje dívat se sama na sebe, takže už konec, to jídlo mi za to nestojí:((

    OdpovědětVymazat
  4. někomu pomáhá si to předepisovat,pak má větší motivaci a hlavně pomáhá thinspirace

    OdpovědětVymazat