pondělí 6. ledna 2014

Sakra!

Ahoj,
dneska jsem to pěkně pokazila, od zítřka už 100% tvrdej režim, žádný sladkůstky, sušené ovoce, jen mi to dělá výkyvy chutí...

Snídaně, grapefruit, 50g eidamu 30% (zkuste to k tomu ovoxi, nebudete mít hlad)
Svačina: 140g sušeného ovoce (fíky, hrušky,banán) → ve městě
Oběd (přežíračka, jako prase!!): asi  20 kousků cukroví, čoko muller rýže, mandlové magnum, trocha hrachové polévky, tortilla s rajčatovým protlakem, 3 plátky šunky, zelenina
Svačina: káva s mlékem
Večeře: -----nic-----

Pití: zelený čaj (2x), voda
po obědě jsem si dala 3 tabletky gutalaxu (vím, mají se jen 2 ale musí to jít ven!)

pokonila jsem to protože jsem dneska nešla do školy, od doktorky jsem se vrátila kolem 1 a žačalo to (původně jsem měla naplánovaou jen zeleninu a trochu sýra)

ZÍTŘEJŠÍ PLÁN:
zítra už do školy jdu, snad to bude lepší, ráno nic jíst nebudu, jen zelený čaj, ve škole možná jablko, ale zkusím to vydžet, na oběd mám salátový bar (bude to jen zelenina a možná trochu sýra Jessico!)

doufám, že se teď večer ještě vyprázdním, přes noc si vezmu další 2 tabletky a ráno už to musí být všechno pryč...

vy jste tak šikovný holky, závidím vám!!

PS: máme rozbitou váhu, ale podle té nedigitální bych měla mít něco kolem 65kg (takže hrůza, děsběs!!)

ta drugá z leva, ach!!




no food!!!


tak to má být :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat