úterý 14. ledna 2014

Už by stačilo!!

Taak, na dnešek jsem se těšila, že ho hezky zvládnu a půjdu večer spát s dobrým pocitem, ale místo toho se den proměnil v jednu velkou žranici!!

Začalo to už u snídaně, snědla jsem na co jsem přišla a stejně jsem neměla při odchodu do školy dost :-((
Odpoledne taky: milka, snickers, 100g sušených banánů, 3 rozinkové šneky, 1/3 PB, banán, 3bit...prostě sr*čky!!!
Říkám si jestli to není od toho, jak docela často a už to přehání s tím projímadlem, připadám si pořád hladová a nedokážu se nasytit :-((, taky jsem dneska dostala krámy, takže mám pořád chutě jen na sladké.

Vím, už jsem to říkala víckrát, ale zítra to bude krása!
zítra: ŽÁDNÉ SLADKOSTI, OVOCE, SLADKÉ PITÍ, KÁVU...ZKUSÍM JÍST CELÝ DEN JEN OKURKU A PÍT ZELENÝ ČAJ/ČAJ ŠTÍHLÁ LINIE + VODA, pokud bude hlad (večer mám 1,5h trénink) tak si dám žitný knacebrot (plátek=32kcal)

Už žádné vymlouvání, začnu od zítřka!!! Zítra to bude perfetkní a basta!

PS: zítra se zvážím na nové váze a napíšu kolik vážím a budu každý den zapisovat protože jsem se dnes zvážila na staré váze a ta po 4 denním přežírání ukázala snad o 5kg víc!! (to snad není ani možný, asi se zhroutím)....

werenotinloveshutup:

will i ever be? proud?



Žádné komentáře:

Okomentovat